Det blåser luft från röret. Den är i lägenhetens badrum. Lägenheten ligger på den översta våningen i ett tre vånings hus.
Är detta ventilation eller är det ett avlopp att ansluta tvättmaskinen till?

Natalja
 
  • IMG_20260421_133435.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_20260421_133445.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_20260421_133448.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Düsseldorff
Avlopp
 
Avlopp, plugga med ett lock om ni inte ska använda det.
 
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Avlopp
Tack.
Får man hälla in i röret varmt vatten och rengöringsmedel för avlopp?
Är det säkert inte ventilation?
Är det normalt att det blåser (kraftigt) från detta avlopps(?)röret?
 
Düsseldorff
Natalja78 Natalja78 skrev:
Tack.
Får man hälla in i röret varmt vatten och rengöringsmedel för avlopp?
Är det säkert inte ventilation?
Är det normalt att det blåser (kraftigt) från detta avlopps(?)röret?
Ja det är normalt att det "blåser" från ett opluggat avloppsrör. Du ska skaffa ett lock.
 
  • Gilla
Natalja78
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.