Det blåser luft från röret. Den är i lägenhetens badrum. Lägenheten ligger på den översta våningen i ett tre vånings hus.
Är detta ventilation eller är det ett avlopp att ansluta tvättmaskinen till?
Natalja
Är detta ventilation eller är det ett avlopp att ansluta tvättmaskinen till?
Natalja
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 124 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 124 inlägg
Klicka här för att svara


