Hej!
Bor sedan 1.5 år tillbaka i en villa byggd 54. Inget gjort med rör och avloppssystem vad jag känner till från tidigare ägare.
Hörde idag ett bubblande ljud från en avloppsbrunn i källaren som upprepar sig ungefär var 10e sekund. Någon som vet vad det står för? På väg att bli stopp? Hur bör man gå vidare?
Tacksam för all hjälp!