Hej, håller på att byta källardörren i huset och vid borttagning av dörrkarmen ses den här isoleringen. Är det någon som vet?
Ser mörk och trådig, bearbetat i något??
Mvh undrar vad det är för isolering?
Ser mörk och trådig, bearbetat i något??
Mvh undrar vad det är för isolering?
Hästhår sa muraren till mig om mina källarfönster dock var det inte som en matta i mitt fall. Men i övrigt väldigt likt.
Ser ut som hästtagel, användes som drev innan glasull/stenull.
E Erikhjärna skrev:
Huset är från 1954
Klicka här för att svara







