7 483 läst ·
17 svar
7k läst
17 svar
Vad är behagligt ljus i källare?
Jo, men så länge de inte använder samma kretskort (vilket de tydligen inte gör) finns ju ingen korrelation mellan aaxsus och andra tillverkare, vad avser eventuella defekter?
Hittade dock detta:
http://aaxsus.se/blog/problem-med-vissa-artiklar/
Men det berör ju inte någon av de produkter som sålts av Teknikmagasinet (vad jag kan se).
Hittade dock detta:
http://aaxsus.se/blog/problem-med-vissa-artiklar/
Men det berör ju inte någon av de produkter som sålts av Teknikmagasinet (vad jag kan se).
Det jag menar är att om inte Designlight och Philips som säljer till alla grossister och butiker får sina dimbara GU10 LED godkända i början så lär ju inte Aaxsus med sina smd och radiella LED (enklare och billigare teknik) heller bli godkänd. Själv hade jag anat problem när man kan köpa en dimbar GU10 LED för 50kr inkl. moms, och som du själv säger att du kan köpa i Kina för 80kr. Ringer det varningsklockor?
Det som kan hända är att det kan störa ut andra elektroniska prylar i hemmet. Men det lär du ju märka
Annars är det bara att tuta och köra.
Det som kan hända är att det kan störa ut andra elektroniska prylar i hemmet. Men det lär du ju märka
Nja... grejen är ju att de har kostat mycket mer tidigare. (knappt 250
Men helst plötsligt säljer teknikmagasinet ut dem för 50:-
Andra Aaxsus-återfösäljare har inte haft denna "rea" mig veterligen. Jag gissar således på att prissättningen är ett beslut fattat internt på Teknikmagasinet och inte hos Aaxsus. Men det är bara en gissning som sagt.
Det kan bero på att de inte skall sälja ljuskällor längre, att de har bytt leverantör, etc. etc.
Jag har faktiskt bara Aaxsus hemma just nu (vilket är naturligt efter denna prissänkning) och jag upplever inga problem ö.h.t. Varken med annan elektronik i närheten av armaturerna eller de aktuella ljuskällorna.
Andra Aaxsus-återfösäljare har inte haft denna "rea" mig veterligen. Jag gissar således på att prissättningen är ett beslut fattat internt på Teknikmagasinet och inte hos Aaxsus. Men det är bara en gissning som sagt.
Det kan bero på att de inte skall sälja ljuskällor längre, att de har bytt leverantör, etc. etc.
Jag har faktiskt bara Aaxsus hemma just nu (vilket är naturligt efter denna prissänkning) och jag upplever inga problem ö.h.t. Varken med annan elektronik i närheten av armaturerna eller de aktuella ljuskällorna.
Klicka här för att svara