Hej, vi ska bygga ett M-hus med en inv trappa som kommer att vara en del av vardagsrummet men lutad mot en sovrumsvägg. Lite svårt att förklara , men trppan kommer att vara i blickfånget när man kommer in i hallen och tittar in mot vardagsrummet. Min fråga är-ska vi ha en trappa med öppna steg eller stängda? Jag har alltid gillat med stängda steg och ha infälld bel under trappan-alltså öppet under trappan. Min man vill däremot ha en helt öppen....vad är snyggast??????Hjälp oss ! Vi ska bygga Aria-till de som känner till det!
 
Ska ni ha öppet under trappan tycker jag att en öppen trappa passar bättre. Det blir mycket ljusare och luftigare utan sättsteg. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.