Hej, jag planerar att installera larm och funderar på om väggytan bredvid dörren räcker till för manöverpanelen.
Någon som har installerat Bosch Easy och kan mäta hur bred panelen är när täcklocket för knappsatsen skjutits ut?
Tack på förhand, Kalle,