Hej, har tänkt köpa "tubrör" varianten på armatur att ha utomhus på väggen, men med uppåt/nedåt riktade lampor blir förbrukningen 2x35W (halogen). Ska man då ha 4st på fasaden blir det en del watt. Såg att Silvan säljer en variant med LED, se bild.
Är det nån som köpt/använt nån liknande (drar 1,2W).
Blir det för "kallt" ljus?
DD