Hej, har tänkt köpa "tubrör" varianten på armatur att ha utomhus på väggen, men med uppåt/nedåt riktade lampor blir förbrukningen 2x35W (halogen). Ska man då ha 4st på fasaden blir det en del watt. Såg att Silvan säljer en variant med LED, se bild.

Är det nån som köpt/använt nån liknande (drar 1,2W).
Blir det för "kallt" ljus?

DD
 
  • ledutomhusspot.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.