H Herman85 skrev:
Nu närmas skall jag korta av några dörrar och i framtiden så är det nog mer möbelsnickerier jag vill hålla på med.

Så med dina argument, slacker, så bör jag nog ta mig en funderare till på om jag inte skall införskaffa en sänksåg istället. Om du har lite tid över så får du gärna PM mig vilka du har och vad du tycker om dem då vi börjar komma ifrån ämnet lite och jag tror det finns en hel del trådar om detta på forumet redan.
Jag har by
H Herman85 skrev:
Nu närmas skall jag korta av några dörrar och i framtiden så är det nog mer möbelsnickerier jag vill hålla på med.

Så med dina argument, slacker, så bör jag nog ta mig en funderare till på om jag inte skall införskaffa en sänksåg istället. Om du har lite tid över så får du gärna PM mig vilka du har och vad du tycker om dem då vi börjar komma ifrån ämnet lite och jag tror det finns en hel del trådar om detta på forumet redan.
Hur blev det, vad köpte du för såg ? Just argumentet med sänksåg till finare tillverkning osv är väl ok, men kan man säga så går det att göra möbler med cirkelsåg. Har själv gjort flertalet bord med half in half joint till kryssben. Inga problem !

C6mey är överlägset den bästa cirkelsågen på marknaden.
Jag har bränt ett 10-tal cirkelsågar genom åren och håller den här högst.

• Gilla
Herman85
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.