God kväll! Hjälp en trött man att tänka. Har plockat bort reglar, isolering och panel i ett rum i källaren. Vågade mig på att plocka ner elementen (vattenburna) och har nu putsat väggarna. Nu vill jag tillbaka med elementen förstås. Putsen är ju dock inte alls lika tjock som reglar+panel vilket gör att jag behöver få ut elementen/elementfästerna ett antal centimeter. Eller är det röris som jag behöver kalla på? Tusen tack för svar!