117 läst ·
2 svar
117 läst
2 svar
Bygga in element - vilken typ?
Hej!
Någon som är kunnig kring att bygga in el element?
Vilket typ av element bör man köpa? Hade tänkt klicka hem massa oljelelement men läste sen på och insåg att det är helt fel om man vill bygga in dem.
Någon som har erfarenhet?
Tack på förhand!
Någon som är kunnig kring att bygga in el element?
Vilket typ av element bör man köpa? Hade tänkt klicka hem massa oljelelement men läste sen på och insåg att det är helt fel om man vill bygga in dem.
Någon som har erfarenhet?
Tack på förhand!
De enda värmekällor/radiatorer som går att bygga in är de med forcerat luftflöde alltså de med fläkt.
Sen gäller det att tillverkaren tillåter det också.
T.ex. sockelradiator
https://www.aeservice.se/lista.php?kid=438-512
Sen gäller det att tillverkaren tillåter det också.
T.ex. sockelradiator
https://www.aeservice.se/lista.php?kid=438-512
Klicka här för att svara