Jag har altan under byggnaden och tänkt inglasa och isolera taket för att förlänga sommar.
Problemet att 2 av de 4 och 1 av de 2 uteluftsventiler som finns i vardagsrum respektive arbetsrum kommer att hämna i den tänkta inglasade altan. Det finns från- tilluft värmepump i huset Nibe fighter 360.
Kommer det att ställa till problem? Lösning?
Mvh
Qassim