1 821 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Utekök, frågor kring diskho och blandare
Hej
Håller på med Utekök, kommer ha el, rinnande vatten mm
Fungerar vilken diskho som helst för utomhusbruk och vilken blandare som helst? Någon som vet var jag kan köpa koppling för att koppla på blandaren på vanliga vattenutkastaren?
Tips på snygga gångjärn eller dörrar som jag kan använda?
Har ni några andra smarta tips så tar jag gärna emot det med! Kommer ha el med kyl, vinkyl, grill, pizzaugn och gjuten skiva.
Håller på med Utekök, kommer ha el, rinnande vatten mm
Fungerar vilken diskho som helst för utomhusbruk och vilken blandare som helst? Någon som vet var jag kan köpa koppling för att koppla på blandaren på vanliga vattenutkastaren?
Tips på snygga gångjärn eller dörrar som jag kan använda?
Har ni några andra smarta tips så tar jag gärna emot det med! Kommer ha el med kyl, vinkyl, grill, pizzaugn och gjuten skiva.
Så länge du tömmer ut vatten innan det fryser så fungerar de flesta modeller, men i mina föräldrars sommarstuga så lärde vi oss att blandare av billigare märken ofta inte dränerade så bra som de av dyrare märken. Det gäller dock inte generellt...
Ja lite det istället för att köpa ikeas kallvattenkran för 299 så kan man köpa mer rejäla grejer om jag går på vanliga sortimentet.
Vad är fördelen med PEM? Kan du länka vart jag kan köpa koppling till vattenutkastaren och sedan till blandaren? Eller finns det något bra paket?
Vad är fördelen med PEM? Kan du länka vart jag kan köpa koppling till vattenutkastaren och sedan till blandaren? Eller finns det något bra paket?
Behöver du göra kraftiga svängar så finns det 90-graders kopplingar. Jag har ett par sådana i mitt garage exempelvis, de har inte läckt en droppe på många år. Slangen kommer på rulle med en knapp meters diameter om jag kommer ihåg rätt.
Klicka här för att svara