Hej, vi blev med sommarhus precis, har kommunalt vatten men inget avlopp.
Vi kommer anlägga 3-kammarbrunn/minireningsverk, men just nu finns ingen hjälp att få i området och vi vill gärna kunna duscha ordentligt i sommar. Tacksam för tips om hur vi kan lösa det smidigt med att koppla till en dusch till köksblandaren och ev bygga en enkel utedusch som ska hålla en sommar.
 
Inne.
Skruva bort strilen och montera en snabbkoppling för vattenslang.
Ute.
Montera en dusch av något slag eller kör med vattenspridare, spridarmunstycke etc.
Slang behövs ju förstås oxå.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.