Snälla är det någon som är duktig på eloch belysning som kan hjälpa mig. Dessa tre lampor är punkt belysning som ser ut som stenar. Jag ska belysa en mur och har redan den första belysningen (från Jula) och tycker den lyser bra. Då jag ska köpa fler är frågan om de två andra är billigare i el, då de ska lysa mycket och om de lyser lika bra.

Jula
379:-
Dekorativa konstgjorda stenar med inbygda ljuskällor. 3 st stenar samt transformator 230V/12V ingår. Kabellängd från transformator till fördelningsdosa är 5 m. Kabellängd mellan lysande stenarna är 2 m. Transformatoreffekt: 36 W. Ljuskällor 3 x MR16 10 W. IP44. 3-Pack.. (Artnr: 422242)

Clasolhsson
Dekorationsstenar Simone.
Med LED-belysning. Belys planteringar och buskar. Tre stenar med 1 W varmvita LED-lampor. Låg strömförbrukning. Storlek sten: 11x9 cm. Armatur IP44, transformator IP44. 10 m anslutningskabel, 3 m kabel till varje sten.
Läs mer
Art. nr. 1- Antal Köp
36-4024 3 st/set 299,00 st.

Clasolhsson
Dekorationsstenar med LED-belysning.
Belys planteringar och buskar. Tre stenar med 1 W LED-lampor. Låg strömförbrukning. Storlek sten: 11x9 cm. Armatur IP44, transformator IP65. 2 m anslutningskabel, 2 m kabel till varje sten.
Läs mer
Art. nr. 1- Antal Köp
36-3041 3 st/set 329,00 st.

Gillar du Jula kitet så kör den ekonomiskt är led billigare än halogen men billiga Led är ofta Billiga kvalitetsmässigt
Men prova om du känner dig osäker det finns inga fel om du gillar skenet
Mvh Tille

RilleRock
Det blir inte samma ljuse så är de bredvid varandra så kommer du se skillnad.
Kanske inte så kul?

Jag hade kört på samma. Du har väl ändå det på ett astronomiskt ur eller ett skymningsrelä?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.