959 läst ·
2 svar
959 läst
2 svar
"Utdata" från ett Galaxy G20-20?
Hej!
Någon som vet vad man får för utdata om man kopplar ett Honywell Galaxy G2-20 till telefonlinjen och knappar in att den ska ringa ett mobilnr? (är det ens möjligt, eller den pratar bara SIA?)
Alltså ute efter om den triggar på inbrott, brand etc och då meddelar med samma på telelinjen?
Tack på förhand!
Någon som vet vad man får för utdata om man kopplar ett Honywell Galaxy G2-20 till telefonlinjen och knappar in att den ska ringa ett mobilnr? (är det ens möjligt, eller den pratar bara SIA?)
Alltså ute efter om den triggar på inbrott, brand etc och då meddelar med samma på telelinjen?
Tack på förhand!
Redigerat:
Tack puttrix!
Jag har läst den manualen tidigare, men jag är osäker på hur det fungerar rent praktiskt.
Har alla som har ett Galaxy-larm abonnemang hos genericmobile.se. Hur vet genericmobile.se att de ska fakturera mig (jag finns ju inte i deras system!)
För att förtydliga. Jag misstänker att genericmobile.se fakturerar det telefonnr som tjänsten rings upp ifrån (ie mitt fasta telnr). Men om man inte har ett fast telefonnr och dessutom ringer via mobilt refillkort..? blir det någon skillnad?
Jag har läst den manualen tidigare, men jag är osäker på hur det fungerar rent praktiskt.
Har alla som har ett Galaxy-larm abonnemang hos genericmobile.se. Hur vet genericmobile.se att de ska fakturera mig (jag finns ju inte i deras system!)
För att förtydliga. Jag misstänker att genericmobile.se fakturerar det telefonnr som tjänsten rings upp ifrån (ie mitt fasta telnr). Men om man inte har ett fast telefonnr och dessutom ringer via mobilt refillkort..? blir det någon skillnad?
Redigerat:
Klicka här för att svara