Efter viss vånda och beslutsångest har jag nu kommit fram till att ha utanpåliggande el i mitt nya garage. Vad gäller då? Har jag rätt att sätta upp kabelkanaler och tomma kopplingsdosor och sedan ringa ut en elektriker som kommer ut och lägger kabel, skruvar upp utanpåliggande uttag/brytare etc? Finns det mer jag får göra själv?