Efter viss vånda och beslutsångest har jag nu kommit fram till att ha utanpåliggande el i mitt nya garage. Vad gäller då? Har jag rätt att sätta upp kabelkanaler och tomma kopplingsdosor och sedan ringa ut en elektriker som kommer ut och lägger kabel, skruvar upp utanpåliggande uttag/brytare etc? Finns det mer jag får göra själv?
 
Fråga den elektriker som du ska utnyttja, dels kan du få lite råd och dessutom står du inte med en påbörjad anläggning som ingen vill befatta sig med.
 
  • Gilla
tommib
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.