Ingen fler än jag som irriteras över att de stora kastrullerna inte får plats på de bakre zonerna?
I vårt nuvarande kök centrerade jag hällen i djupled men efter att ha svurit ett antal gånger över fruns gjutjärnsgrytor så skulle jag nog överväga att placera den närmare framkanten.
/Håkan
I vårt nuvarande kök centrerade jag hällen i djupled men efter att ha svurit ett antal gånger över fruns gjutjärnsgrytor så skulle jag nog överväga att placera den närmare framkanten.
/Håkan
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden