C
Januarifakturan har inte gått ut.
Mitt konto borttaget på mina sidor, fick skapa ett nytt.
Man ser summan på mina sidor, men inte fakturan - "PDF kommer snart"
Allt på mina sidor är förskjutet 1 månad = den påstår att februari är fakturerad och jag kan se min slutförbrukning för februari trots att det bara är den 15:e februari.

Låter som de håller på med något systembyte, men ingen info på deras hemsida så vitt jag kan se.
🤬
 
Fakturan från Fortum för förbrukad el i december fanns på hemsidan 2026-01-14 och betalades via autogiro 2026-02-04. Fakturan för förbrukad el i januari fanns på hemsidan 2026-02-10 och ska betalas 2026-03-03.
Allt ser ut att fungera som vanligt hos Fortum för oss.
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
C
Skumt.
Kom på att jag har ett företagsabbonemang på Fortum också, och den fakturan kom den 6/2 så inget konstigt där.
Annars har den aldrig kommit senare än den 13:e i månaden.

Tolkar det som att det ser normalt ut för dig på hemsidan också?
 
C
Hm, när man talar om trollen trillade fakturan precis ner i inkorgen nu 🤔
 
Ja, Fortums hemsida ser ut och fungerar som vanligt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.