264 läst ·
4 svar
264 läst
4 svar
Vad håller Fortum på med?
Januarifakturan har inte gått ut.
Mitt konto borttaget på mina sidor, fick skapa ett nytt.
Man ser summan på mina sidor, men inte fakturan - "PDF kommer snart"
Allt på mina sidor är förskjutet 1 månad = den påstår att februari är fakturerad och jag kan se min slutförbrukning för februari trots att det bara är den 15:e februari.
Låter som de håller på med något systembyte, men ingen info på deras hemsida så vitt jag kan se.
🤬
Mitt konto borttaget på mina sidor, fick skapa ett nytt.
Man ser summan på mina sidor, men inte fakturan - "PDF kommer snart"
Allt på mina sidor är förskjutet 1 månad = den påstår att februari är fakturerad och jag kan se min slutförbrukning för februari trots att det bara är den 15:e februari.
Låter som de håller på med något systembyte, men ingen info på deras hemsida så vitt jag kan se.
🤬
Fakturan från Fortum för förbrukad el i december fanns på hemsidan 2026-01-14 och betalades via autogiro 2026-02-04. Fakturan för förbrukad el i januari fanns på hemsidan 2026-02-10 och ska betalas 2026-03-03.
Allt ser ut att fungera som vanligt hos Fortum för oss.
Allt ser ut att fungera som vanligt hos Fortum för oss.
Skumt.
Kom på att jag har ett företagsabbonemang på Fortum också, och den fakturan kom den 6/2 så inget konstigt där.
Annars har den aldrig kommit senare än den 13:e i månaden.
Tolkar det som att det ser normalt ut för dig på hemsidan också?
Kom på att jag har ett företagsabbonemang på Fortum också, och den fakturan kom den 6/2 så inget konstigt där.
Annars har den aldrig kommit senare än den 13:e i månaden.
Tolkar det som att det ser normalt ut för dig på hemsidan också?
Klicka här för att svara
