Hej.
Har vid ETT enda tillfälle sett detta, så jag undrar helt enkelt är det rätt, om inte, varför.
Jag såg för ett par år sedan i en äldre kåk med självdrag, där det i källaren satt värmeelement likt de som värmer upp luften i kupén på bilen som täckte alla ingående ventiler i källaren. Hjälper ju självklart till att hålla uppe tempen på luften och slippa dra in kallluft, men varför ser man inte mer sånt?