1 859 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Uppstartsproblem utespa
Skall precis starta vårt nya utespa med Balboa styrsystem för första gången.
Först syns PR i några minuter i displayen men sedan står det DR samt DRY efter en stund, luft i systemet enligt handboken.
Vatten är uppfyllt ovanför alla jets
Jetsen är vridna så de är öppna
Har släppt ut vatten genom att öppna röranslutning för att lufta av systemet kanske 6-7 ggr
Några tips? Skall kontakta återförsäljaren nästa vardag men man vill ju ha igång grejorna NU
Först syns PR i några minuter i displayen men sedan står det DR samt DRY efter en stund, luft i systemet enligt handboken.
Vatten är uppfyllt ovanför alla jets
Jetsen är vridna så de är öppna
Har släppt ut vatten genom att öppna röranslutning för att lufta av systemet kanske 6-7 ggr
Några tips? Skall kontakta återförsäljaren nästa vardag men man vill ju ha igång grejorna NU
Klicka här för att svara