Prisa gud, nu funkar potentiometern..... ;D
Jag hade ju tänkt helt tvärtom med "justeringen", när jag trodde att jag hade pot:en i "noll" läge så var den i själva verket i max läget .
Så nu funkar det , jippie.

Har börjat med 10 graders justering kanske vågar jag mig uppåt 13-14 grader senare ;)

Detta måste ju vara den ultimata "trimmningen" av Orlan pannorna, så enkelt men så effektfullt.

Tack för all tips och hjälp jag fått :D
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.