1 863 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Ungefärlig kostnad elektriker
Utbyggnaden är snart klar men det återstår lite el-jobb, har haft elektriker som redan gjort mycket av jobbet och även fått ett pris på slutförandet men elektrikern är inte den snabbaste på att återkomma så jag funderar på att ta in någon annan för det sista som ska göras.
Någon som kan höfta ett pris för nedan jobb?
- koppla in 2 nya säkringar i skåpet (automatsäkringar), kablarna är redan framdragna till skåpet så det är "bara" själva kopplingen i skåpet
- dra kablage till lampknapp på ny innervägg, flexslang finns draget från lamputtaget till lampknappen
- material + montage av följande: 1x dubbeluttag utomhus, 2x lampknapp inne, 6st vägguttag
kablage och dosor är redan på plats - (det här skulle jag iofs kunna göra själv..)
tack
Någon som kan höfta ett pris för nedan jobb?
- koppla in 2 nya säkringar i skåpet (automatsäkringar), kablarna är redan framdragna till skåpet så det är "bara" själva kopplingen i skåpet
- dra kablage till lampknapp på ny innervägg, flexslang finns draget från lamputtaget till lampknappen
- material + montage av följande: 1x dubbeluttag utomhus, 2x lampknapp inne, 6st vägguttag
kablage och dosor är redan på plats - (det här skulle jag iofs kunna göra själv..)
tack
Klicka här för att svara