Ja, var och en får bli salig på sin fason. Men är den 10 000:ende spiken lika kul som den första?
Nej, troligen inte. Inte när det är i tät tidsföljd åtminstone. Men eftersom jag mestadels sitter på kontor blir det inte några sådana repetitiva övningar för mig. Hade jag spikat dagarna i ända hade jag garanterat velat ha en spikpistol också!