andersmc skrev:
Ja, var och en får bli salig på sin fason. Men är den 10 000:ende spiken lika kul som den första?
Nej, troligen inte. Inte när det är i tät tidsföljd åtminstone. Men eftersom jag mestadels sitter på kontor blir det inte några sådana repetitiva övningar för mig. Hade jag spikat dagarna i ända hade jag garanterat velat ha en spikpistol också!
 
Edit: Oj, telefonen postade själv ifrån fickan...
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.