hur allvarligt är det med regn vattnet som bara rinner ner i marken från stuprören. enligt min kvalitets kontroll så underminerar detta vatten grunden och är rätt så allvarligt..?
huset står på ett berg och ligger högt.
måste jag sabba nylaggda gräsmattan och köra någon dagvatten lösning??