hur allvarligt är det med regn vattnet som bara rinner ner i marken från stuprören. enligt min kvalitets kontroll så underminerar detta vatten grunden och är rätt så allvarligt..?
huset står på ett berg och ligger högt.
måste jag sabba nylaggda gräsmattan och köra någon dagvatten lösning??
 
Har du källarvåning utan problem då fungerar dräneringen. Annars är det kanske dags att gräva upp och lägga ny drän samt lägga dagvattenledningar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.