Jag ska lägga tak (14°) på ett varmgarage.

Vad är bäst att ha som underlagstak:
Armerad folie eller takboard?

På detta läggs bärläkt 45x70 c/c 310 och betongpannor.

/Stefan
 
Bob_the_builder
Stefan68 skrev:
Vad är bäst att ha som underlagstak:
Armerad folie eller takboard?
Råspont!
;D
 
??? Varför ???

Hobbit
 
Håller med Bob_T_B.
Råspont. enkelt att lägga och hållbart.
 
Rockwools underlagstak 18??-? nånting... lätt att jobba med och inte så värstans dyrt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.