4 436 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Underlagstak
Jag ska lägga tak (14°) på ett varmgarage.
Vad är bäst att ha som underlagstak:
Armerad folie eller takboard?
På detta läggs bärläkt 45x70 c/c 310 och betongpannor.
/Stefan
Vad är bäst att ha som underlagstak:
Armerad folie eller takboard?
På detta läggs bärläkt 45x70 c/c 310 och betongpannor.
/Stefan
Valet råspånt finns inte.
Klicka här för att svara