Hej.
Vilket bra forum! Ställde tidigare en fråga om underlagspapp och fick massor av bra svar på direkten.
Hoppas på tur även nu!
Fråga:
Hur ska man lägga underlagspappen vid nockbrädan?
Har sett beskrivningar på två varianter:
1.Pappen viks över kanten (nocken) och sedan viks pappen från andra sidan pä samma sätt omlott varpå nockbrädan spikas ovanpå.
2. Nockbrädan spikas direkt på (trä)nocken och sedan klistrar/spikar man upp pappen på sidan av nockbrädan.
Vad rekommenderas?