Hej
Rev ut plastmattan ifrån våran tvättstuga i källaren, har skrapat samt stålborstat bort de limmet som gick.
Kvar är de lite limrester, måste allting verkligen bort eller går de lägga klinker på detta?
De är i en källare på en 70 tals villa så plattan är nog oisolerad, ska inte vara något tätskikt på golv sedan m.m.
Rev ut plastmattan ifrån våran tvättstuga i källaren, har skrapat samt stålborstat bort de limmet som gick.
Kvar är de lite limrester, måste allting verkligen bort eller går de lägga klinker på detta?
De är i en källare på en 70 tals villa så plattan är nog oisolerad, ska inte vara något tätskikt på golv sedan m.m.
Dom limresterna som är kvar är ju inte mycket till höjdskillnad på, kan ju knappt va någon mm efter ja har skrapat o slipat på de. Så de är jag inte så orolig förmajor_tom skrev:
Klicka här för att svara
