Hejsan!
Äntligen börjar vårt badrum bli klart och vi kan nu använda både toa och dusch

. Vi har valt blanka kromade blandare till dusch, badkar och handfat och inser att att det blir svårt att hålla snyggt då varende intorkad droppe syns.
Nu undrar jag om det är någon som vet om man kan behandla kranarna med något för att hålla dem blanka och fräscha?
Tack!
// Carolina