Hejsan!

Äntligen börjar vårt badrum bli klart och vi kan nu använda både toa och dusch:). Vi har valt blanka kromade blandare till dusch, badkar och handfat och inser att att det blir svårt att hålla snyggt då varende intorkad droppe syns.

Nu undrar jag om det är någon som vet om man kan behandla kranarna med något för att hålla dem blanka och fräscha?

Tack!

// Carolina
 
Funkar annars bra att torka av dem med en torr frottéhandduk
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.