Nån som har erfarenhet av denna ugn? Siemens HB33A1540S Tacksam för svar!
 
Har haft "din" och har haft två andra Siemens. Är helt nöjd med utförande, funktioner, ljudnivå, menyer, kvalitet och kvalitetskänsla. Min ena ugn och "din" hade katalytisk rengöring och min andra har pyrolytisk. Det första är ju hyggligt bra på de områden där det sitter sådan katalysator. Nackdelen är att man får vara lite försiktig med ugnsrengöring så att man inte spiller på katalysatorn. Pyrolytisk rengöring, som din föreslagna inte har, är vääääldigt trevligt, starta, låt gå och så är ugnen som ny. En trevlig grej med din ugn är de utdragbara ugnsstegar som gör att man kan dra ut plåtar för att plocka ut det man har där.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.