Vi har en ca 5 år gammal ugn från Electrolux som börjat bete sig konstigt. Om man ställer in temp på 225 grader börjar den värma. Sedan kan den plötsligt ändra inställning till 160 grader utan att man rört den. Ändrar man sedan tillbaka värmer den igen en stund, innan det plötsligt står 160 på displayen igen. Några tips om vad det kan vara som strular?
Och ja, samma oavsett program.
Ibland funkar den efter ett tag, ibland inte.
Ibland funkar den efter ett tag, ibland inte.
Usch en italiensk kombiugnA Anna Martinsson1 skrev:
bara att börja byta kretskorten
börja med klockan
https://shop.electrolux.se/c/konfigurerad-elektronik-anvandargranssnitt-hexagon/p/9825619177976
Klicka här för att svara
