2 561 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Udedel går inte på IVT luft/vatten
Jag får ett larm på min IVT Air module som säger summalarm fläkt så fort den försöker köra utedelen.
Utedelen har ett brummande motorljud men fläkten rör sig inte.
Några idéer om vad det kan vara?
I värsta fall får jag väl ringa ut någon på måndag men skulle isåfall behöva vägledning med hur man stänger av utedelen och kör på el tillfälligt.
Det börjar bli ganska rått inne
Utedelen har ett brummande motorljud men fläkten rör sig inte.
Några idéer om vad det kan vara?
I värsta fall får jag väl ringa ut någon på måndag men skulle isåfall behöva vägledning med hur man stänger av utedelen och kör på el tillfälligt.
Det börjar bli ganska rått inne
Produkter som diskuteras: "fläktens"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Ja vem vet, den är inte så gammal så jag bör ha garanti kvar.J Josth skrev:
Lika bra att låta någon kika på den i veckan.
Lyckades knappa mig fram till en meny för eltillskottet iaf så nu bör den knalla på det
Bara att vänta på att 100 kvm klinker ovanpå golvvärme ska bli varmt igen
Redigerat:
Hej! Har samma problem 😕 Fick du klämm på vad som var fel?🫠Lizzardo skrev:
Jag får ett larm på min IVT Air module som säger summalarm fläkt så fort den försöker köra utedelen.
Utedelen har ett brummande motorljud men fläkten rör sig inte.
Några idéer om vad det kan vara?
I värsta fall får jag väl ringa ut någon på måndag men skulle isåfall behöva vägledning med hur man stänger av utedelen och kör på el tillfälligt.
Det börjar bli ganska rått inne
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
