5 992 läst ·
49 svar
6k läst
49 svar
Tvungen att logga in ofta.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Skönt att det verkar fungera.
Felet berodde på att det saknades ett ibockat "kom ihåg mig"-fält. Fältet försvann när vi gjorde om den svarta listen strax före sommaren. Vi trodde hela tiden att felet berodde på att vi hade för många och stora kakor men felet var snarare att vi hade två kakor för lite. :wow:
I felsökningsarbetet så har vi dock tagit bort en hel del kakor samt gjort de som är kvar mindre. Anledningen till detta är att webbläsarna inte tillåter hur många kakor som helst (och dess sammanlagda storlek) från en och samma domän.
Nu vet vi mer om hur kakor fungerar.
Tack för att ni felrapporterat.
Felet berodde på att det saknades ett ibockat "kom ihåg mig"-fält. Fältet försvann när vi gjorde om den svarta listen strax före sommaren. Vi trodde hela tiden att felet berodde på att vi hade för många och stora kakor men felet var snarare att vi hade två kakor för lite. :wow:
I felsökningsarbetet så har vi dock tagit bort en hel del kakor samt gjort de som är kvar mindre. Anledningen till detta är att webbläsarna inte tillåter hur många kakor som helst (och dess sammanlagda storlek) från en och samma domän.
Nu vet vi mer om hur kakor fungerar.
Ledsen för sent svar men det verkar funka sedan någon dag tbx på Jobbet iaf efter det att jag loggade in och direkt loggade ut (blev med andra ord inte utloggad) därefter loggade jag in igen. Om detta eller något med kakorna ni lekt med löste mitt problem vet jag inte. Men jobb datorn har iaf varit inloggad sedan denna grej va gjord.
Klicka här för att svara