peternicklas
Verkar till att funka med Firefox, inte med IE.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
snuttjulle, Remne, Enk Projektet, Thomas59, MB77, ja73, GoForIt,

Jag ser att ni inte är inloggade. Har ni fortfarande problem med att ni loggas ut eller funkar det bättre nu?
Jag har aldrig loggat ut frivilligt (är alltid inloggad), även idag var jag tvungen att logga in.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Skönt att det verkar fungera.

Felet berodde på att det saknades ett ibockat "kom ihåg mig"-fält. Fältet försvann när vi gjorde om den svarta listen strax före sommaren. Vi trodde hela tiden att felet berodde på att vi hade för många och stora kakor men felet var snarare att vi hade två kakor för lite. :wow:

I felsökningsarbetet så har vi dock tagit bort en hel del kakor samt gjort de som är kvar mindre. Anledningen till detta är att webbläsarna inte tillåter hur många kakor som helst (och dess sammanlagda storlek) från en och samma domän.

Nu vet vi mer om hur kakor fungerar. :) Tack för att ni felrapporterat.

verkar att funka även för mig i Chrome....så ta en kaka till kaffet och njut av tisdagskvällen ;)

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Ledsen för sent svar men det verkar funka sedan någon dag tbx på Jobbet iaf efter det att jag loggade in och direkt loggade ut (blev med andra ord inte utloggad) därefter loggade jag in igen. Om detta eller något med kakorna ni lekt med löste mitt problem vet jag inte. Men jobb datorn har iaf varit inloggad sedan denna grej va gjord.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.