5 992 läst ·
49 svar
6k läst
49 svar
Tvungen att logga in ofta.
Sida 1 av 4
Har den senaste tiden blivit tvungen att logga in här flera gånger mitt i en sesion. Byter bara forumdel ibland. Sitter fast med IE 9 på jobbet och har inget alternativ.
Kommer inte heller åt att tömma cash eller liknande.
Hemma blir det inte så men där har jag en äldre IE och ser inget mer än forumdelen vilket kan va skönt och slippa reklam mm.
Kommer inte heller åt att tömma cash eller liknande.
Hemma blir det inte så men där har jag en äldre IE och ser inget mer än forumdelen vilket kan va skönt och slippa reklam mm.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi har problem med våra cockies. Ibland händer det att man plötsligt blir utloggad utan att ha gjort något särskilt. Var vänlig rensa dina kakor i din webbläsare för att få ordning på problemet. Problemet verkar också större i vissa webbläsare än i andra. Internet Explorer sägs vara den webbläsare som hanterar minst antal kakor om jag inte minns fel.
Prova gärna Chrome om du använder Internet Explorer.
Vi hoppas naturligtvis få ordning på det här problemet men just nu är det semester och ingen som kan göra något åt det tyvärr.
Tack för att du rapporterar felet.
Prova gärna Chrome om du använder Internet Explorer.
Vi hoppas naturligtvis få ordning på det här problemet men just nu är det semester och ingen som kan göra något åt det tyvärr.
Tack för att du rapporterar felet.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Och sedan 18 juni funkar inte heller IE 8 som den ska. Hoppades kunna lösa den buggen för två veckor sedan men det var tydligen mer komplicerat än jag trodde så det får vänta tills alla är tillbaka från semestern.
Tack för svar.
Nu kan jag ju som redan skrivet inte göra något åt mina kakor eller byta till Crome om jag vill ha jobbet kvar. Men sitta och surfa på Bygga hus får jag göra när det är sommartider.
Nu kan jag ju som redan skrivet inte göra något åt mina kakor eller byta till Crome om jag vill ha jobbet kvar. Men sitta och surfa på Bygga hus får jag göra när det är sommartider.
Det är inte lönt att byta till Chrome för det är värre än andra webläsare.
Blev tokig och trodde först det var min maskin som strulade men detta händer hela tiden i min Chrome när jag växlar mellan olika sidor.
IE fungerar dock, som jag kör på andra maskinen.
Blev tokig och trodde först det var min maskin som strulade men detta händer hela tiden i min Chrome när jag växlar mellan olika sidor.
IE fungerar dock, som jag kör på andra maskinen.
Använder Chrome och har aldrig "kastats ur" innan...jag har varit inloggad, klickat ner alt stängt av datorn och vid uppstart av webläsaren och sidan har jag fortsatt varit inloggad utan problem....igår gjordes lite div uppdateringar och rensningar och nu är det hopplöst...får logga in flera gånger för att ha tillgång till sidan..vad är felet??
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Rensa kakor i webbläsaren, det brukar hjälpa.
Har rensat kakorna men ingen skillnad....
Firefox eller Crome spelar ingen roll....
Finns det något annat att göra?
Firefox eller Crome spelar ingen roll....
Finns det något annat att göra?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu har vi gjort en uppgradering som förhoppningsvis löser problemet med att vissa användare tvingas att logga in ofta. Ni som vet om er att ni har det här problemet uppmanas att logga ut och sedan logga in igen.