5 710 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
Tvättstugan
Samma tanke här. Vad jag förstår så får man köpa en garderob - men man kan ju undra om det i så fall går att få samma front?
Det bästa är nog att ringa IKEA och fråga. Jag har inte kommit mig för det än.
Det bästa är nog att ringa IKEA och fråga. Jag har inte kommit mig för det än.
Vi köpte vanliga IKEA köksskåp till vår tvättstugeinredning. Väljer ni sådana finns det ju många högskåp att välja på. Till badrumsdelen köpte vi IKEA:s badrumsinredning men eftersom vi ville ha ett 60cm djupt högskåp även där köpte vi två 30cm breda dörrar tillhörande badrumsstilen och monterade dem på en köksstomme. Köksstommen var högre (ca 16cm) så jag fick kapa till det lite men slutresultatet blev mycket bra och BILLIGT!!!
/Ingenjören
/Ingenjören
när jag tittar i katalogen så ser jag inga "vanliga" högskåp i sortimentlistan/prislistan. Där finns bara högskåp med utdragsinrede...
När man köper skåp på IKEA är varje del specificerad för sig. Ett skåp med dörr och hyllor i katalogen består i verkligheten av enskilda artiklar.
Stomme, dörr, gångjärn, hyllplan (i 2-pack), ben. Alla dessa delar går att köpa separat så om du vill ha ett högskåp med städskåpsinredning så köper du en stomme och en dörr och gångjärn i 2-pack och den inredning du önskar!
/Ingenjören
Stomme, dörr, gångjärn, hyllplan (i 2-pack), ben. Alla dessa delar går att köpa separat så om du vill ha ett högskåp med städskåpsinredning så köper du en stomme och en dörr och gångjärn i 2-pack och den inredning du önskar!
/Ingenjören
Klicka här för att svara