Jag håller på att renovera tvättstugan i vårt gamla radhus -59. När jag tog bort kaklet som satt upp till halva väggen rasade putsen bort som satt under. Nu är betongen blottad och jag ska börja bygga upp nytt. Jag vill ha helkaklat och klinker på golvet, golvvärme. Hur ska jag börja? Vad ska sitta närmast betongen? Ska jag regla för att få luftspalt? Vilket matrial bör jag ha?

Tacksam för alla tips!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.