132 läst ·
2 svar
132 läst
2 svar
Tvättmaskin hängt sig?
Tjena har en Husqvarna 6000 series lavamat prosense technology som verkar ha hängt sig i en loop.
Den piper, låser luckan, centrifugeras 5-10 sek och sedan slutar den med programmet.
Så fort jag vrider på ratten till något program så påbörjas loopen. Har gjort rent nålfilter och blås i slang in i maskinen utan motstånd. Har slagit av säkring och väntat 5min. Samma sak igen.
Hur kan jag påbörja felsökning?
Mvh
Den piper, låser luckan, centrifugeras 5-10 sek och sedan slutar den med programmet.
Så fort jag vrider på ratten till något program så påbörjas loopen. Har gjort rent nålfilter och blås i slang in i maskinen utan motstånd. Har slagit av säkring och väntat 5min. Samma sak igen.
Mvh
polsk maskin med kinesiska kretskort , vad kan gå fel....M Manikm skrev:Tjena har en Husqvarna 6000 series lavamat prosense technology som verkar ha hängt sig i en loop.
Mvh
byt kretskort om de går att få tagpå längre
Klicka här för att svara