Hej,
I källaren i vårt 60-talshus ligger en plastmatta på betonggolv och under mattan någon form av lumpapp, som luktar illa/ mögel. Mattan är lätt att ta bort, men lumpappen verkar limmad.
Jag har funderat på om jag måste fräsa bort denna eller om det eventuellt går att lösa upp den/ tvätta bort med någon vätska, typ Kaustiksoda?
Utrymmet ska bara vara förrådd och golvet ska sedan målas. Har någon tips?
hälsning/ Christoffer