H hempularen skrev:
Men om belastningen bara är tänkt att vara olika maskiner/elverktyg. Behöver du verkligen två faser då? Måste väl vara rätt ovanligt att man kör ex. två olika sågar samtidigt. Och de drar inte 2000 W annat än om de "jobbar för fullt", alltså om du ex. klyver en stock. Skall du bara kapa en regel så drar maskinen inte 2000W.
Mmm sant det du skriver. Kanske overkill med tvåfas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.