Medlem
· Mörkaste Småland
· 157 inlägg
Medlem
· Mörkaste Småland
· 157 inlägg
Medlem
· Mörkaste Småland
· 157 inlägg
Okej då ordnar jag det.
Men är nyfiken på varför.
Men är nyfiken på varför.
Moderator
· Stockholm
· 57 826 inlägg
De som sitter där nu kallas allmänt för ”ubåtar”, de är väl ganska OK. Det finns en liten risk att någon av trådarna kommer ”bredvid” skruven som skall klämma ihop dem. Wago (rätt använda) ger en lite säkrare koppling
Medlem
· Mörkaste Småland
· 157 inlägg
Jaha. Nä sånt kollar jag supernoga o dubbelkollar igen. Har bytt sladdar i rumslampor massor av gånger.H hempularen skrev:
Men då vet jag.
Klicka här för att svara

