Det låter som jag är inne på ett bra spår med Switch, blev lite avskräckt när jag snabbt kollade lite spelpriser bara. Får se om jag lyckas rymma det inom julklappsbudgeten med både maskin och iaf ett par bra spel. Tack för all input!
 
Rickard.
E erik_qwerty skrev:
blev lite avskräckt när jag snabbt kollade lite spelpriser bara
Tycker spelpriserna är ungefär vad jag lärt mig att förvänta men priserna på extra handkontroller var inte det. Både joy-con och pro controller är/var (inte kollat på länge) väldigt dyra tyckte jag, dock så är dom riktigt bra så man kanske får det man betalar för men det sved när jag köpte.
 
Redigerat:
E erik_qwerty skrev:
Det låter som jag är inne på ett bra spår med Switch, blev lite avskräckt när jag snabbt kollade lite spelpriser bara. Får se om jag lyckas rymma det inom julklappsbudgeten med både maskin och iaf ett par bra spel. Tack för all input!
Det finns också hundratals spel i Nintendo-shoppen, allt från ett par kronor upp till AAA-titlar till normalpris. Det kan vara värt att hålla utkik där när det är rea och kampanjer om det är nåt särskilt man är ute efter.
 
Instämmer i Nintendo Switch kören.
Började med ett, sen blev det två. :oops::cool:
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.