Hej!

Undrar om någon har något tips på en snygg TV-bänk, låg, med lådor istället för skåpsdörrar? Tycker det är så trist när man har CD-skivor och filmer på djupet i ett skåp så man har noll överblick...

Vill gärna ha en vit bänk eller ek. Helst snygg!  ;)

Någon?

//Helena

Hej!
Vet inte riktigt om det är vad du söker men... jag hittade www.homeline.se   Där såg det ut som att dom hade rätt så schyssta TV-bänkar, men jag fick inte riktigt kläm på hemsidan.. :-? >:( Det funkade inte att titta på alla bilder när jag klickade på dom :-/
Du får gå in där och titta, kanske det funkar bättre för dig..! Annars kan du gå in och titta på http://www.boconcept.se/TV/Stereo_möbler-54908.aspx          
Där hade dom moderna (och rätt snygga enligt mig ;)) TV-bänkar med lådor.
Hoppas det var en liten hjälp på traven :)
/Tjing!

Bonde från Ikea kanske?

50237_PE146273_S4.jpg

Occa-93 från BoConcept

OC-S-F-OAK-93.JPG

Min favorit !! Azzaro från Voice

• tv-bnk_azzaro.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tänkte också på Ikeas BONDE.
Den nedre delen av den bänken har justerbara lådindelare just för att man enkelt ska kunna anpassa antalet videokassetter, cd- och dvd-skivor. Parktiskt och lättöverskådligt (samt väl dolt när det inte används).
Den övre delen har en lucka som skjuts in när den öppnas, så att den inte är i vägen - där finns 3 "fack" för dvd-spelare och dylikt.

Och finns ytterligare förvaringsbehov så kan man komplettera med fler delar ur den serien.

Tjena!

Har själv en bonde, tv-bänken alltså =) Funkar finfint, se upp så att inte din dvd, video eller förstärkare är för stor för de tre facken. De är nämligeninte så rymliga märkte jag...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.