14 698 läst ·
29 svar
15k läst
29 svar
Turkos-grönt kakel
Det här är ju evigheter sedan, men ni har inte möjligtvis kaklet kvar?O Oskark skrev:
Plockade ner ett större antal från badrummet (för 30 år sedan) liknande ursprungsfrågan men i grönt. Det var jobbigt. Ungarna rengjorde (tidskrävande) - fick då 50 öre plattan. Låg kvar, snyggt staplat, i garaget då jag sålde huset ...
Aha
Själv bor jag i Sollentuna, så det är ju görligt.
Tror du att du skulle kunna kolla med dem om de ev. är intresserade av att sälja en del och om de isf. skulle kunna ta ett foto på kaklet? Jag ska komplettera ett redan befintligt kakel, så det måste ju bli rätt
.
Tack för hjälpen! Så här ser mitt kakel ut.
Li
Li
Tror du att du skulle kunna kolla med dem om de ev. är intresserade av att sälja en del och om de isf. skulle kunna ta ett foto på kaklet? Jag ska komplettera ett redan befintligt kakel, så det måste ju bli rätt
Tack för hjälpen! Så här ser mitt kakel ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Li
Li
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Absolut! Jag pratade med dem idag och de ska ta bilder så får vi se om det är samma. Sen kan det ju vara samma typ av kakel med vissa nyansskillnaderL Lic skrev:Aha
Tror du att du skulle kunna kolla med dem om de ev. är intresserade av att sälja en del och om de isf. skulle kunna ta ett foto på kaklet? Jag ska komplettera ett redan befintligt kakel, så det måste ju bli rätt.
Tack för hjälpen! Så här ser mitt kakel ut.[bild]
Li
Li[bild]
Hejsan! Min son skrev att vi hade Ekeby kakel. Det stämmer, men jag tror inte att det är samma nyans. Skickar några bilder.
Kanske ert är något ljusare? Svårt att avgöra från bilden. Vi har just plockat ned vårt kakel och ska sätta upp det igen. Vi kommer ev. behöva komplettera och isf kommer vi gärna förbi och tittar, om det är ok? Maila mig gärna direkt på li@cardelltradgard.se . Tack för engagemang!K Klevet skrev:
Hej Oddbjörn. Ursäkta sent svar - är intresserad. Kontakta gärna mig på fredrikajanssen@gmail.com. Min sambo är i trakterna i veckan och kan hämta upp om du skulle vara hemma.K Klevet skrev:
Vänliga hälsningar
Klicka här för att svara