Hej,
jag har blivit välsignad med ett sommarhus på Öland. Huset är byggt 1935 och väggen vid vindstrappan behöver isoleras. I dagsläget är där bara ytterträpanel med en vindpapp fastsatt innanför. Problemet är att sen kommer trappans vagnstycke som ju typiskt nog bara är ca 50mm bred. Vad tycker ni kloka människor att jag ska isolera med för bästa möjliga resultat på denna ytterst begränsade bredd? Tips emottages tacksamt.

mvh fffredrik
 
Cellplast finns ju i tunn form.. och har bäst isolerings värde..   skulle vara det då..  nån plast behöver du inte iallfall..

Finns i 2mm 5mm 7mm & 9 mm.. har jag för mig..

naktdelen med Cellplast är att det är svårt att få det helt tätt..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.