Hej,
jag har blivit välsignad med ett sommarhus på Öland. Huset är byggt 1935 och väggen vid vindstrappan behöver isoleras. I dagsläget är där bara ytterträpanel med en vindpapp fastsatt innanför. Problemet är att sen kommer trappans vagnstycke som ju typiskt nog bara är ca 50mm bred. Vad tycker ni kloka människor att jag ska isolera med för bästa möjliga resultat på denna ytterst begränsade bredd? Tips emottages tacksamt.
mvh fffredrik