Tänkte sätta en ljuddämpare på utloppet på kompressorns avlastningsventil.
På ventilen sitter en skärringskoppling för 6 mm rör. Den utvändiga gängan (som kompressionsmuttern gängas på) ser ut att vara M12 x 1,5.
Hur får jag till detta? Skulle idealiskt sett behöva någon sorts adapter med en 6mm rörstump i ena änden och invändig rörgänga i andra änden så att jag kan skruva dit ljuddämparen.