Har en infiltration med pump till då den ligger högre än slamavskiljarn. Denna fungerade bra så länge det var låg belastning på det. Sedan lyckades de paja nivågivaren till pumpen vid en tömning för 10 år sedan, med slamflykt som följd då pumpen ständigt gick en längre tid och pumpade upp ytvattnet i infiltration.
Sedan dess är det problem.
Min fråga är; vad har man i stället? Finns det något okänsligare som inte kräver dyra serviceavtal eller allt för mycket handpåläggning?
Tittar på Ecobox till exempel. Är det bra? Det är dock dyrt. "Infiltration på burk" något att ha? Förslag?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.