Håller på bli med tomt och undrar lite om detta med avlopp,vatten och EL.?
Vad kan detta kosta om man tänkt sig en trekammarbrunn och ska borra efter vatten själv..??
Och givetvis vad EL kan kosta att dra in..?? :-/
Vatten och avlopp har jag inte riktigt koll på men priset lär bero mycket på vad det är för markförhållanden. Om man måste spränga för att kunna få ner trekammarbrunnen i marken så blir det dyrare. Även infiltrationen blir dyrare.
Det är nog bra att lägga till 20-30 kkr i kalkylen för rening av vattnet. Det kan ju visa sig att vattnet inte är helt perfekt och att det krävs någon form av rening av vattnet.