Tar du åt sig så.
Att försöka komma överens om en värdering på enskilda fel i installationen tror jag inte vi klarar ;). Jag nöjer mig med att fortsätta hävda att det finns saker som behöver åtgärdas i sådan omfattning att man kan misstänka att det finns fler systematiska fel. Jag tror inte någon vet om det är gjort av förra ägaren eller förr-förra, eller någon annan.

Sedan skiljer sig våra åsikter om behovet av undersökning. Formellt har du antagligen helt rätt. Du kan säkert också förklara vad som formellt är bedrägeri. Jag tycker (du behöver inte tycka likadant) att man normalt bör kunna lita på att en vara är vad den utgör sig för, dvs jag ser inget fel i att vara godtrogen. Går man på en smäll får man väl också klaga lite - där borde vi väl kunna mötas?

Påminner mig att det är dags att jaga hästskojaren i Skåne igen som blåste oss på en sele för några år sedan... Skam den som ger sig, snart är skulden betald.

• Gilla
oceanis
  • Laddar…
Nä, tar inte åt mig så speciellt mycket.:wow:

Vi har nog en grundinställning som är ganska lika.;)

Jag tycker kanske lite att man ibland här på BH får känslan av att det hela tiden är andras fel att man drabbas av saker och att det är någon annan som ska ta ansvar för "mina egna misstag".

Jag är lite allergisk mot dolda fel mentaliteten som poppar upp här stup i kvarten.

Och naturligtvis ska du jaga hästskojaren Skåne, som naturligtvis inte kan vara en infödd, för sådana är inte vi skåningar. Men det var kanske en dansk för dom är lite luriga att handla med :D

• Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.