Hej!
Jag är ofta här inne och läser men detta är första gången jag själv lägger ett inlägg, får se om det kan ge napp!
Jag har en UPO Maxi 615D från 2005 (inköpt på Hemma-butiken i V:a Frölunda) som började krångla i morse.
När man trycker in På/Av-knappen tänds belysningen bakom vredet men displayen förblir svart och inget händer när man trycker på knapparna eller vrider på vredet.
Jag har öppnat och kollat. Jag kan inte hitta något synligt fel, inga lösa sladdar, inget som ser bränt ut eller luktar bränt.
Är det någon som har en idé eller är det dags att se sig om efter en ny?
Tar tacksamt emot alla kreativa förslag!
//Martin