45 473 läst ·
24 svar
45k läst
24 svar
Trasig termostat på kylskåp?
Tack ska du ha Göran W... Har köpt den från http://www.vitvaror.se och har kopplat den... men undrar en sak ..
Nu när jag ska flytta tillbaka kylskåpet då hittar jag en stor plåt del cirka 25x63 cm lång.. Vet du möjligtvis var den ska ligga eller kanske det är någon som bara satt den där för att skydda golvet eller nått från fukt?
Tack åter igen..
Nu när jag ska flytta tillbaka kylskåpet då hittar jag en stor plåt del cirka 25x63 cm lång.. Vet du möjligtvis var den ska ligga eller kanske det är någon som bara satt den där för att skydda golvet eller nått från fukt?
Tack åter igen..
så här ser den ut
Okej tack så hemskt mycket Göran ! Jag önskar dig extra kneg 365 dagar om året. 
Göran.W skrev så här
et är jätte lätt att få ner kåpan i kylen när man väl lärt sig dvs.
Ta en stor flat mejsel och sätt den i skåran i den svarta plasten inne i försänkningarna.
Tryck uppåt samtidigt som du vrider den ett kvarts varv i valfri riktning.
Börja med den bakersta som är lättast.
Detta har jag gjort.
Men hur får man tillbaks kåpan? Hittar inte hålen och kan inte vrida. finns tips?
Ta en stor flat mejsel och sätt den i skåran i den svarta plasten inne i försänkningarna.
Tryck uppåt samtidigt som du vrider den ett kvarts varv i valfri riktning.
Börja med den bakersta som är lättast.
Detta har jag gjort.
Men hur får man tillbaks kåpan? Hittar inte hålen och kan inte vrida. finns tips?
Klicka här för att svara
