Tack ska du ha Göran W... Har köpt den från http://www.vitvaror.se och har kopplat den... men undrar en sak ..
Nu när jag ska flytta tillbaka kylskåpet då hittar jag en stor plåt del cirka 25x63 cm lång.. Vet du möjligtvis var den ska ligga eller kanske det är någon som bara satt den där för att skydda golvet eller nått från fukt?
Tack åter igen..
 
Göran.W
Jag misstänkre att den kan ha legat under skåpet för golvet är ojämt.
Släng upp en bild på den vet ja
 
så här ser den ut
 
så här 25x63 cm
0.7mm tjock kanske
 
  • bild.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Göran.W
Den har nog legat under bak benen på kylen för att få den att stå stabilare.
Inget som hör till kylen i sig iaf
 
  • Gilla
1000timmar
  • Laddar…
Okej tack så hemskt mycket Göran ! Jag önskar dig extra kneg 365 dagar om året. :)
 
  • Gilla
Göran.W
  • Laddar…
Göran.W skrev så här:Det är jätte lätt att få ner kåpan i kylen när man väl lärt sig dvs.
Ta en stor flat mejsel och sätt den i skåran i den svarta plasten inne i försänkningarna.
Tryck uppåt samtidigt som du vrider den ett kvarts varv i valfri riktning.
Börja med den bakersta som är lättast.
Detta har jag gjort.
Men hur får man tillbaks kåpan? Hittar inte hålen och kan inte vrida. finns tips?
 
Göran.W
Börja med att trycka fast den armen som går till belysningen sen bruker det lösa sig med var hålen är
 
P
man kan göra som på fabriken
sätta de svarta plast pluttarna i taket först och sen bara trycka upp kåpan
fast då får man ta micklet med att ta bort dessa från kåpan först
 
Tack för bra instruktioner kring de svarta plastpiggarna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.