Är det möjligtvis någon som sitter på spotlight med tillhörande drivdon som vill sälja?
Har två spottar som har gett upp och modellen verkar ha utgått.

• LED-spotlight med etikett från Hide-a-lite, visar modell: R5703W36SV, 6.7W, 2700K, 180mA, 37VDC.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Drivdon från Hide-a-lite, modell D01157, 8W dimbar, med anslutna kablar syns hängande på bild för sökning av ersättande spotlight.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
M maxad skrev:
Är det möjligtvis någon som sitter på spotlight med tillhörande drivdon som vill sälja?
Har två spottar som har gett upp och modellen verkar ha utgått.
Hej! Jag har exakt samma problem. Hittade du någon lösning?
Mvh Örjan

Ö Örjan64 skrev:
Hej! Jag har exakt samma problem. Hittade du någon lösning?
Mvh Örjan
Hej Örjan,

Nej dem gick inte att få tag i. Jag hade dessa i hela huset som hag tog ner ett rum och bytte ut mot nyare version och behåll dem som reserv för resten av huset.
Vi fick göra lm hålet för dem nyare inte mycket men något större.

M maxad skrev:
Hej Örjan,

Nej dem gick inte att få tag i. Jag hade dessa i hela huset som hag tog ner ett rum och bytte ut mot nyare version och behåll dem som reserv för resten av huset.
Vi fick göra lm hålet för dem nyare inte mycket men något större.
Tråkigt 😢 men tack för svar 👍🙂

S
Jag kan ev ha en sån, testade en spot till badrummet men blev aldrig av att installera och sen blev test-spoten liggande i ladan. Kan kolla lite senare!

S swirve skrev:
Jag kan ev ha en sån, testade en spot till badrummet men blev aldrig av att installera och sen blev test-spoten liggande i ladan. Kan kolla lite senare!
Ja tack gör gärna det 🙂
Mvh Örjan

S
Sorry för sent svar, kollade men min hette comfort g2 tune och har annat artikelnr. Så inte samma.

S swirve skrev:
Sorry för sent svar, kollade men min hette comfort g2 tune och har annat artikelnr. Så inte samma.
Hej! Den ser väldigt lika ut som den jag har. Vad är det för hål diameter? Komplett med drivdon? Vad vill du ha för den? Mvh Örjan

S
Ö Örjan64 skrev:
Hej! Den ser väldigt lika ut som den jag har. Vad är det för hål diameter? Komplett med drivdon? Vad vill du ha för den? Mvh Örjan
Se pm!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.